معرفی و درباره هایما s5 + لوازم یدکی
نوشته شده توسط : رکسانا

 

هایما s5

بررسی اجمالی هایما s5

در سال 2015 ، برند چینی برای اولین بار Haima S5 را به عنوان رقیب ورود متقاطع راه اندازی کرد. این بیشتر SUV کامپکت است که هنوز نام جدیدی در بازار است. به نظر می رسد با جدیدترین نسخه های خود ، این وسیله نقلیه بهبود یافته است ، اما با این وجود هنوز هم جای سوال دارد که آیا می تواند برای استفاده طولانی مدت دوام داشته باشد. مدل خودرو با برچسب قیمت پایین ارائه می شود ، و با این گفته - اشکالاتی در کیفیت وجود دارد که می توانید انتظار داشته باشید. ارزش خودرو هنوز ارزش خود را ثابت نکرده است و هنوز هم نیاز به مدتی دارد تا مصرف کنندگان ما از آن قدردانی کنند.

از آنجا که امروز در بازار معرفی می شود ، این وسیله نقلیه می تواند در دو نوع عرضه شود. مدل اول ارزان تر موتور 1.6 لیتری یا موتور 1.5 لیتری است. اگرچه وسیله نقلیه بسیار مقرون به صرفه است ، اما هزینه نگهداری می تواند افزایش یابد. وقتی صحبت از مراکز خدماتی برای این برند می شود ، پشتیبانی ضعیفی وجود دارد. کمترین چیزی که شما می خواهید این است که وسیله نقلیه ای داشته باشید که نمی توانید آن را اداره کنید.

در صورت شنیده شدن ، نام تجاری Haima موفق به تصاحب برخی از دارایی های مزدا شده است ، به همین دلیل متوجه خواهید شد که برخی از ویژگی های مزدا در محصولات هاییما قابل توجه است. اگرچه ویژگی های هایما S5 برای برچسب قیمت آن بسیار جذاب به نظر می رسد ، اما ما شما را تشویق می کنیم که هنوز هم مواظب باشید و آن را با سایر رقبای موجود در بازار مقایسه کنید. علیرغم اختلاف قیمت ، ما می خواهیم شما بهترین پول را برای پول خود بدست آورید.

کارایی و قابلیت های هایما s5

در هنگام عملکرد ، Haima S5 در چهار نوع موجود است. دو گزینه اول 1.5T Elite و Noble است که از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ درون خطی استفاده می كنند كه می تواند 161 اسب بخار قدرت و 223 نیوتن متر گشتاور تولید كند. این نوع با انتقال CVT همراه است. دو گزینه دیگر 1.6T Elite و Noble است که دارای یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ درون خطی است که از قدرت کمتری برخوردار است - 121 اسب بخار قدرت و 160 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این گزینه با گیربکس پنج سرعته دستی ارائه می شود.

همچنین Haima S5 به سیستم تعلیق MacPherson در جلو مجهز شده است تا بتواند سختی جاده را در خود جای دهد. سوار شدن به این وسیله نقلیه برخی از راحتی ها را نشان می دهد اما لزوماً برای یک سفر دریایی آرام نیست. همچنین از فرماندهی پشتیبانی نمی کند که می تواند مانور آن را کمی دشوار کند.

یک عامل ناامید کننده از Haima S5 این است که ساخته نمی شود تا به همان اندازه دلخواه شما رانده شود. پاسخ های تاخیری وجود دارد که ممکن است در بعضی مواقع احساس آزاردهنده شود. تراز جانبی نیز کمی کوتاه است. با این حال ، این کار برای سرکوب لرزش سر و صدا از جاده های سخت کار خوبی انجام می دهد. و این به لطف لاستیک های بلند آن است.

مصرف سوخت مناسب است اما لزوماً استثنایی نیست. در یک درایو شهری 10 تا 10 کیلومتر در لیتر وجود دارد و در شرایط بزرگراه تعالی زیادی ندارد. این که خودرو دارای بار کامل یا سبک باشد ، متأسفانه مصرف سوخت یکسان است.

نگاهی به داخل haima s5

فضای داخلی Haima S5 در مقایسه با مدل های قبلی به روز شده است. با این حال ، این یک پرش بزرگ نیست که با سایر رقبای برند هماهنگ شود. صندلی ها با چرم تقلبی ساخته شده اند که نسبت به گذشته راحت تر است. صندلی های عقب می توانند با داشتن یک اتاق مناسب تا سه مسافر را در خود جای دهند. و روکش آفتابی اختیاری باعث می شود فضای آن حتی بیشتر جادار شود. حدود 30 فضای ذخیره سازی محفظه وجود دارد که در داخل کابین پخش می شود تا به ساماندهی امور کمک کند. در قسمت عقب ، ظرفیت بار حداکثر 320 لیتر امکان پذیر است که اگر صندلی های عقب را به طور مساوی بکشید ، باز هم قابل گسترش است.

از آنجا که طراحی صندلی کم در این وسیله نقلیه وجود دارد ، وقتی از نمای بیرونی استفاده می شود بهترین نیست. هنگام تمایل به پارک کردن به دلیل دید ، چند چالش وجود دارد. اما خوشبختانه ، یک دوربین پارکینگ وجود دارد که باید در کنترل صفحه لمسی ظاهر شود. فن آوری های دیگری که در این وسیله نقلیه وجود دارد ، صفحه نمایش لمسی هفت اینچی است که به نوعی از نظر ظاهری رنج می برد. چیز زیادی وجود ندارد که بتوانید انجام دهید زیرا هیچ کنترلی برای تغییر ایستگاه ها یا آهنگ در کنسول وجود ندارد.

با این وجود اتصال USB و بلوتوث و همچنین یک CD و DVD پخش کننده وجود دارد. ممکن است شهودی ترین نمایشگر نباشد اما با گذشت زمان ، باید بتوانید به آن عادت کنید. کنترل داشبورد از طرحی با بال شکل طراحی می کند در حالی که فرمان دارای سبک چهار بلندگو با برخی کنترل های صوتی است. می توان کنترل کروز را آغاز کرد اما این ویژگی تنها با انواع بالا در کنار احتراق دکمه فشار موجود است. به طور کلی ، فضای داخلی دارای ویژگی های اساسی است ، اما هنوز هم می تواند برای کلاس آن تصفیه شود.

آیا لوازم یدکی هایما s5 راحت پیدا می شود؟

هایما s5 با توجه به ظاهر زیبا، امکانات قابل قبول و قیمت متناسب با این امکانات، میزان فروش قابل توجهی در ایران داشته است و همانند باقی خودرو های چینی خریداران این اتومبیل هم ممکن است نگرانی لوازم یدکی هایما s5 را داشته باشند. 

قطعات یدکی بدنه هایما s5 و لوازم موتوری این خودرو، بعلاوه قطعات یدکی گیربکس و جلوبندی آن همگی کالشنی کامل هستند که تهیه جنس مرغوب هر کدام از آن ها با قیمت استاندارد شاید تا حدی مشکل به نظر برسد. 

وب سایت های زیادی هم هستند که با توجه به سود خوبی که معاملات قطعات یدکی این اتومبیل ها دارد، در زمینه ارائه این محصولات فعالیت می کنند. 

اما اگر بخواهیم بطور خاص برای خرید قطعات این اتومبیل در تهران یک وبسایت را معرفی کنیم که هم امکان خرید حضوری در آن فراهم باشد و هم امکان سفارش از طریق سایت، پیشنهاد می کنیم به لینک لوازم یدکی هایما s5 در سایت بردیا پارت توس مراجعه کنید که تقریبا می توان گفت بزرگ ترین ارائه کننده قطعات یدکی خودرو های چینی در ایران است و با داشتن چند وبسایت مختلف خودرو های گوناگون را در بخش لوازم  یدکی پشتیبانی می کند. 

قدیمی ترین اتومبیلی که لوازم یدکی آن در این مجموعه ارائه می شد، خودرو های هایما بود که در مدل های s5 و s7 در ایران وجود دارند.

هایما s5 از بیرون چطور است؟ 

هایما S5 از سبک اروپایی موج می زند. به نوعی می خواهد آن ظاهر شیک را به دوش بکشد ، اما نمی تواند آن را به صورت پاک اجرا کند. با این حال ، در مقایسه با مدل های قبلی خود بسیار تغییر کرده است. می توانید توجه کنید که از آنجا که هاییما توانسته است بخشی از این دارایی را به دست آورد ، همچنان دارای مزدا-vibe است. ابعاد کلی این خودرو 4358 میلی متر در 1823 میلی متر در 1630 میلی متر (LxWxH) است.

در قسمت جلویی ، یک جلوپوش مجسمه ای با مشبک کرومی و لوگوی برند وجود دارد. این چراغ ها دارای چراغ های LED در طول روز هستند که باید با طراحی کار کنند. در قسمت عقب ، از یک سبک لامپ دم مناسب است که باید با درب و اسپویلر مخلوط شود. و لاستیک ها از جنس آلومینیوم 5 اینچی 17 اینچی اسپرت هستند که چرخ هایی را می توان رعایت کرد که باید به خوبی نگاه کرد.

امنیت haima S5

وقتی صحبت از ویژگی های ایمنی می شود ، هایما S5 به سختی در آنجا قرار دارد. این ویژگی های اساسی دارد اما هیچ چیز خاصی نیست. برای مبتدیان ، ABS و EBD وجود دارند اما سیستم نظارت بر تایر و ESC برای انواع انتخابی در دسترس هستند. سیستم ترمز دارای ترمزهای دیسکی در قسمت جلویی و ترمزهای طبل در عقب است. همچنین برخی از سیگنال های هشدار دهنده و یادآوری موجود مانند سنسور پارکینگ ، محدودیت سرعت و کمربند ایمنی جلوی آن وجود دارد. کیسه های هوا فقط برای راننده و سرنشین جلو در دسترس است و سرنشینان عقب را شامل نمی شود. برای داشتن کیسه های هوای پرده ای جانبی برای انواع نوبل ، باید هزینه بیشتری بپردازید.





:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: